این صدا به صورت خودکار تولید می شود. اگر بازخوردی دارید لطفا به ما اطلاع دهید.
خلاصه شیرجه:
- باز بودن مطرح کرد این شرکت روز پنجشنبه گفت که ۴۳ میلیون دلار برای تجاری سازی پلتفرمی که خطر ابتلا به سرطان سینه را در زنان پیش بینی می کند، ۴۳ میلیون دلار هزینه کرده است.
- پلتفرم Clairity Breast از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تصاویر ماموگرافی دو بعدی استفاده می کند. باز بودن مجوز de novo را به دست آورد برای محصول در ژوئن.
- Clairity قصد دارد با استفاده از بودجه سری B جدید، تجاری سازی ایالات متحده را تسریع بخشد و مشارکت با مراکز تصویربرداری پیشرو و سیستم های مراقبت بهداشتی را گسترش دهد.
اطلاعات غواصی:
Clairity مدل هوش مصنوعی خود را بر روی تصاویر ماموگرافی که با داده های پنج ساله نتیجه مطابقت داشت آموزش داد. این فرآیند به گونهای طراحی شده است که مدل را قادر میسازد الگوهایی را در بافت پستان شناسایی کند که با پیشرفت سرطان در آینده مرتبط است.
مجوز FDA de novo استفاده از مدل را پشتیبانی می کند حدس زدن خطر ابتلا به سرطان سینه در آینده با برداشته شدن موانع نظارتی بر بازار، ACE Global Equity و Santé Ventures دور تأمین مالی را برای حمایت از تجاریسازی راهاندازی کردهاند. Clairity گفت که در ابتدا “سیستم های مراقبت های بهداشتی کلیدی” را هدف قرار داده بود و اکنون آماده راه اندازی است.
جف لوبر، مدیرعامل Clairity در بیانیهای گفت که مشارکتهای تجاری همچنان ادامه دارد. این بودجه از طرحها و مشارکتهای بازپرداخت حمایت میکند تا اطمینان حاصل شود که Clairity Breast در مراکز تصویربرداری اجتماعی در سراسر کشور در دسترس است.
این بودجه همچنین از برنامه های تحقیق و توسعه Clairity پشتیبانی می کند. طیف محصولات این شرکت شامل Clairity Breast 3D و Clairity Heart است که برای پیش بینی خطرات قلبی عروقی از معاینه تصویربرداری معمول طراحی شده اند. حرکت به سمت بیماری های قلبی عروقی بخشی از تلاش برای استفاده از چارچوب یادگیری عمیق است که زیربنای Clairity Breast برای توسعه پیشنهادات پیش بینی مبتنی بر هوش مصنوعی در سایر زمینه های درمانی است.