در دنیای سریع در حال تغییر بیوتکنولوژی ، مهندسان به بیش از تخصص فنی احتیاج دارند-آنها به توانایی همکاری در بین رشته ها ، مقابله با مشکلات پیچیده و شناسایی چالش های فردا نیاز دارند. این وظیفه کلاس ۲۰،۰۵۱ MIT (مقدمه ای برای زندگی: ماشین های زندگی) است.
این دوره مقدمه ای جامع برای دانشجویان کارشناسی ارشد ارائه می دهد ، ضمن ارتقاء ذهنیت بین رشته ای مورد نیاز برای موفقیت ، مقدمه ای جامع برای علوم زندگی و صنعت بیوتکنولوژی ارائه می دهد و آنها را به طراحی ، شبیه سازی و روش های تجربی مجهز می کند. “احتمالاً ارزشمندترین جنبه ۲۰،۰۵۱” می گوید: “مهندسی شیمیایی-بیولوژیکی مهم ، گریس یانگ ،” این عرض موضوعات معرفی شده بود. صنعت زندگی/صنعت بیوتکنولوژی فوق العاده متنوع است ، اما گاهی اوقات دشوار است که بدانید روش های مختلف چیست ، به خصوص اگر تازه شروع کنید.
یانگ گفت: “مهارت های فنی مانند CAD یا Micro -Right Design مهارت هایی وجود دارد که من قطعاً بدون کلاس یاد نخواهم گرفت.”
در سال ۲۰۱۷ ، دانشکده مهندسی برنامه NEET را برای تهیه کار و تحقیقات به طور فزاینده ای بین رشته ای دنیای واقعی راه اندازی کرد. در یکی از چهار غلظت یا “نخ” ، دانشجویان یک برنامه گواهی سه ساله را شروع می کنند که بر یک گواهی سه ساله تأکید می کند که بر سیستم های اوضاع ، آب و هوا و پایداری ، شهرهای دیجیتال و ماشین آلات زندگی و یادگیری و همکاری عملی تأکید می کند.
در دستگاه های زندگی ، ۲۰.۰۵۱ برای کمک به دانش آموزان در طی بیش از یک بینش نظم و انضباط و ادغام کمک می کند. به گفته مهدی صالح ، مدرس NEET و مربی اصلی این دوره ، “اهداف اصلی طراحی ۲۰.۰۵۱ ایجاد ذهنیت بین رشته ای و تجهیز دانش آموزان به مهندسی اساسی و مهارت های ارتباطی برای مبارزه با مشکلات در مهندسی پزشکی و بیوتکنولوژی بود.”
کالک خاطرنشان می کند که دانشجویان مهندسی مکانیک فرصت های ارزشمندی را برای یادگیری زبان و مفاهیم اساسی زیست شناسی و شیمی به دست آورده اند. در این میان ، دانش آموزان رشته های علوم زندگی با گسترش تخصص خود با توسعه مهارت های طراحی و فنی ، یک تجربه یادگیری همه کاره و بین رشته ای ایجاد می کنند.
این دوره روشهای اساسی طراحی و ساخت موضوع ، تکنیک های شبیه سازی اساسی ، مهارت های حل مسئله و طراحی آزمایشی را ارائه می دهد و صالح گفت: “همه برای مبارزه با چالش های پیچیده زیست پزشکی” ، مانند ایجاد راهکارهای درمانی جدید برای مبارزه با بیماری انسان.
“ویژگی متمایز ۲۰.۰۵۱ ، NEET می گوید NEET Living Machines Living Leading Header و استاد نوآوری دانشکده مهندسی یکی از چالش برانگیزترین مهارت ها را به دانش آموزان می آموزد: Olmak برای تسلط بر هنر مشکل.” “ما آنها را راهنمایی می کنیم تا از آنها سؤالات اساسی بپرسیم: آخرین فناوری در این زمینه چیست؟ چه چیزی باعث جهش غول پیکر می شود؟ آیا می توانید پیشرفت را در یک مرحله تسریع کنید؟ رویکردهای جدید مهندسی ، کلید تغییر متناوب در مکانهایی که وسایل نقلیه کافی نیستند؟”
گریفیت می گوید: “ما کارآموزی گرافیکی را به دانشجویان ارائه می دهیم. “
مهندسی زیست شناسی ، عمده Zixuan Liu می گوید که یکی از راه های ۲۰،۰۵۱ برای ایستادگی از کلاس های دیگر ، تأکید بر پروژه های عملی است. لیو ، یک مهندسی شیمیایی-بیولوژیک عمده و علوم کامپیوتر و علوم کامپیوتر و زیست شناسی مولکولی ، به طراحی یک دستگاه خردمند یا “ارگان روی تراشه” کمک می کند. چنین دستگاه هایی معمولاً از سلولهای زنده یا بافتی همراه با سایر اجزای زنده یا مواد شیمیایی برای تولید مثل و امتحان کردن تعامل هایی که ممکن است در بدن رخ دهد استفاده می کنند. تیم لیو دستگاهی را برای مدل سازی مغز استخوان طراحی کرد. عملکرد در نظر گرفته شده برای تولید مثل خونریزی در یک محیط مینیاتوری و کنترل شده – توسعه و تمایز سلولهای خونی بود.
علوم کامپیوتر و مهندسی سرگرد دنی آنتونلی ، از طریق پروژه میکروآیسکان ۲۰.۰۵۱ طراحی شده برای بزرگ کردن نورون های درد در یک محیط دیابتی برای شبیه سازی نوروپاتی دیابتی – “نرم افزار شبیه سازی ، بررسی ادبیات ، نرم افزار طراحی ، چاپ سه بعدی و کار دو باری که قبلاً در یک کلاس انجام نداده ام!
در طول کلاس ، دانش آموزان فرصت های مهمی برای شبکه دارند ، با محققان در رشته های مختلف ارتباط برقرار می کنند و بخشی از یک جامعه بین رشته ای مختلف می شوند. “استادان مهمان معمولاً pis [principal investigators] از آزمایشگاههای مختلف در سراسر MIT. آنتونلی می گوید ، ابتدا شنیدن تحقیقات آنها واقعاً مفید بود و ما این فرصت را داشتیم که بعد از کلاس خود را معرفی کنیم.
این اصطلاح با آزمایشگاه گریفیت برای بررسی نقش نقش آندومتریوز Fusobacterium Nucleatum همکاری دارد ، در حالی که سایر دانشجویان در تلاشند تا محدودیت های پیشرفت حرفه ای فیلیپ و سوسن راگون را در بخش مهندسی بیولوژیکی بررسی کنند. دانش آموزان Bryson با ارائه گزینه های جایگزین برای مدل های سنتی موش ، مدل های میکرو فزیولوژیکی انسانی را برای کشف عفونت اولیه طراحی می کنند.
صالح گفت: “تأکید بر تفکر و همکاری بین رشته ای و قرار گرفتن در معرض فناوری های توسعه ، وادار کردن دانش آموزان برای ایجاد مهارت های جدید و گسترش دیدگاه های خود ، گفت:” این به آنها امکان می دهد تا به توانایی خود در حرکت در چالش های پیچیده ، ارتباط موثر بین زمینه ها و رشته ها ، و پیگیری راه حل های نوآورانه که تأثیر دائمی بر رشد آکادمیک و حرفه ای دارند. “